nesefauna.lt Pigu, Greita, Patikima!
Prekių krepšelis:   Prekių: 0 vnt.   Suma:  EUR   Valiuta:
ŽEMIAUSIOS KAINOS GARANTIJA 
Jei rasite pigiau, informuokite mus info@nesefauna.lt ir mes parduosime Jums dar 2% pigiau! 
Daugiau informacijos
rasite čia
Šunims KatėmsŽuvimsTerariumamsPaukščiamsKita
Prekių kategorijos
Dovanos
 
Dovanas išsirinkite krepšelyje
Kontaktai
UAB "NESĖ FAUNA"
Molėtų g. 13,
Didžioji Riešė,
Vilniaus raj. PC "Link Molėtų"
I-VII 8:00-20:00
el.paštas: info@nesefauna.lt

Parduotuvės tel. nr.:
+370 649 15000
Internetiniai užsakymai:
+370 612 15000

Jei nerandate Jums reikalingos prekės - parašykite mums. Pasistengsime surasti.


 

 
Pristatymas

Greiti ir paslaugūs  kurjeriai
pristatys prekes Jūsų nurodytu
adresu iki pat durų.

Vilniuje per 3 val .
Darbo dienomis

Užsakymai pateikti:
iki 11 val. pristatomi iki 14 val
iki 16 val. pristatomi iki 19 val

Visoje Lietuvoje per 24 val.
(darbo dienomis)


Užsakymai pateikti iki 16 val.
bus pristatyti sekančią darbo
dieną. Po 16 val. bus pristatyti
antrą darbo dieną.




Siuntimo išlaidos
Nemokamai pristatysime Jums prekes, jei užsakymo suma viršija 19 EUR. Priešingu atveju, pristatymas Jums kainuos 2.90 EUR. Pristatymo kainą matysite savo Pirkinių krepšelyje.

Naujienlaiškis
Jeigu norite gauti informaciją apie naujienas ir akcijas, įveskite savo el.pašto adresą:

Registracija

Norėdami įsigyti prekes internetu, būtina užsiregistruoti. Jeigu buvote užsiregistravę sistemoje anksčiau, prisijunkite dešinėje esančiame modulyje "Prisijungimas".

Jūsų duomenys reikalingi kokybiškam aptarnavimui ir nebus perduoti trečiosioms šalims.

Jūs esate
Prisijungimo vardas
Slaptažodis
Pakartokite slaptažodį
El. paštas
Telefonas
Adresas
Miestas
Pašto kodas Sužinokite savo pašto kodą
Šalis
Naujienlaiškių prenumerata

Naudojimosi sąlygos:

PREKIŲ PIRKIMO – PARDAVIMO INTERNETINĖJE PARDUOTUVĖJE WWW.NESEFAUNA.LT SUTARTIS

  
 

1. Sutarties dalykas

 

1.1. Ši prekių pirkimo – pardavimo sutartis (toliau „Sutartis“), ją patvirtinus pirkėjui (susipažinus su sutartimi bei pažymėjus varnelę prie teiginio „Su sutarties sąlygomis susipažinau ir sutinku“), yra šalims privalomas teisinis dokumentas, kuriame nustatomos pirkėjo ir NESĖ FAUNA internetinės parduotuvės (toliau “pardavėjas”) teisės bei pareigos, prekių įsigijimo bei apmokėjimo už jas sąlygos, prekių pristatymo ir grąžinimo tvarka, šalių atsakomybė bei kitos su prekių pirkimu – pardavimu UAB "NESĖ FAUNA" internetinėje parduotuvėje susijusios nuostatos.

 

1.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, pataisyti ar papildyti sutartį.

 

1.3. Internetinėje parduotuvėje WWW.NESEFAUNA.LT prekyba vykdoma visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje.

 

1.4. Pirkti WWW.NESEFAUNA.LT elektroninėje parduotuvėje turi teisę veiksnūs fiziniai asmenys; nepilnamečiai nuo keturiolikos iki aštuoniolikos metų amžiaus, tik turėdami tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jie savarankiškai disponuoja savo pajamomis; juridiniai asmenys.

 

2. Asmens duomenų apsauga

 

2.1. Pirkėjui sudarius šią sutartį, pardavėjas turi teisę rinkti ir apdoroti asmens duomenis, kuriuos pirkėjas pateikė WWW.NESEFAUNA.LT, ir, esant būtinybei, atskleisti juos tretiesiems asmenims, kai tai būtina užsakymo įvykdymui. UAB "NESĖ FAUNA" taip pat turi teisę naudoti pirkėjo asmens duomenis informacijos pateikimo pirkėjui tikslais NESEFAUNA.WEBS.COM veiklos ribose, bei įsipareigoja tuo nepiktnaudžiauti. Pirkėjas turi teisę bet kuriuo metu uždrausti jo asmens duomenų rinkimą ir apdorojimą, išskyrus atvejus, kai tai būtina reikalavimų, kylančių iš pirkimo-pardavimo sutarties, įvykdymui arba užsakymo įvykdymui. Apie tai pirkėjas turi raštiškai informuoti WWW.NESEFAUNA.LT, skyriuje “Kontaktai” nurodytu elektroninio pašto adresu. Duomenys apie internetinės parduotuvės pirkėjus ir lankytojus yra saugomi nuo praradimo, neleistino naudojimo ir pakeitimo. Duomenų laikmenos yra apsaugotos nuo trečiųjų asmenų prieigos.

 

3. Pirkimo – pardavimo sutarties įsigaliojimas

 

3.1. Sutartis tarp pirkėjo ir pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai pirkėjas, išsirinkęs perkamą (as) prekę(es) paspaudžia nuorodą „Pirkti”.

 

3.2. UAB "NESĖ FAUNA" neįsipareigoja atskirai pranešti pirkėjui apie savo sutikimą sudaryti sutartį. Laikoma, kad UAB "NESĖ FAUNA" patvirtina sutartį nuo momento, kai pradeda vykdyti užsakymą.

 

3.3. Kiekviena tarp pirkėjo ir pardavėjo sudaryta pirkimo – pardavimo sutartis yra registruojama ir saugoma UAB "NESĖ FAUNA" internetinės parduotuvės duomenų bazėje.

 

4. Pirkėjo teisės

 

4.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes WWW.NESEFAUNA.LT internetinėje parduotuvėje šios sutarties, internetinės parduotuvės ir LR įstatymų nustatyta tvarka.

 

4.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties, sudarytos su WWW.NESEFAUNA.LT internetine parduotuve, pranešdamas apie tai pardavėjui raštu (elektroniniu paštu, nurodant pageidaujamą grąžinti prekę, jos užsakymo numerį ir grąžinimo motyvus) ne vėliau kaip per 7 (septynias) darbo dienas nuo daikto pristatymo dienos, išskyrus atvejus, kai sutartis sudaryta dėl prekių, perduotų pirkėjui nepažeistoje pakuotėje ir su nepasibaigusiu tinkamumo naudoti terminu;

 

4.2.1. Kitais atvejais, kai pirkimo – pardavimo sutarties negalima atsisakyti, pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.

 

4.3. Numatyta teise pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat ji nebuvo naudojama, pašarų atveju - nepažeista pakuotė.Taisyklių 4.2. punkte numatyta pirkėjo teisė įgyvendinama vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis".

 

5. Pirkėjo įsipareigojimai

 

5.1. Pirkėjas privalo priimti prekes šios sutarties nustatyta tvarka ir sumokėti už jas sutartą sumą.

 

5.2. Jeigu pasikeičia užsakymo formoje pateikti duomenys, jis privalo nedelsdamas apie tai informuoti pardavėją skyriuje „Kontaktai“ nurodytomis susisiekimo priemonėmis

 

5.3. Pirkėjas, naudodamasis WWW.NESEFAUNA.LT internetine parduotuve, įsipareigoja laikytis šios sutarties, bei nepažeisti Lietuvos Respublikos teisės aktų.

 

5.4. Jei Pirkėjas, prekių pristatymo metu, be svarbių priežasčių atsisako priimti prekes, pirkėjas privalo padengti prekių pristatymo išlaidas.

 

6. Pardavėjo teisės

 

6.1. Jei pirkėjas bando pakenkti internetinės parduotuvės darbo stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti jo galimybę naudotis internetine parduotuve.

 

6.2. Susidarius svarbioms aplinkybėms, pardavėjas gali laikinai arba iš viso nutraukti internetinės parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto nepranešęs pirkėjui.

 

6.3. Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs pirkėjui anuliuoti jo užsakymą, jeigu pirkėjas, pasirinkęs atsiskaitymo ne grynaisiais pinigais numatytus apmokėjimo būdus, nesumoka už prekes per 2 (dvi) darbo dienas.

 

6.4. Kai pirkėjas pasirenka grynaisiais pinigais prekių pristatymo metu numatytą apmokėjimo būdą, pardavėjas, iškilus neaiškumams dėl užsakyme pateiktos informacijos, susisiekia su pirkėju užsakyme nurodytu telefonu. Prekių pristatymo terminas tokiu atveju pradedamas skaičiuoti nuo susisiekimo su pirkėju dienos. Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs pirkėjui anuliuoti jo užsakymą, jei pardavėjui nepavyksta susisiekti su pirkėju per 3 (tris) darbo dienas.

 

6.5. NESĖ FAUNA turi teisę visais atvejais nesudaryti pirkimo-pardavimo sutarties su konkrečiu pirkėju, pateikusiu užsakymą, įskaitant, bet neapsiribojant, tuos atvejus, kai pirkėjas atsisakė sutarties ir grąžino prekes 2 ir daugiau kartų per paskutinius 12 mėnesių.

 

6.6. NESĖ FAUNA turi teisę atsisakyti sudarytos sutarties, jei baigėsi sutartyje nurodytų prekių atsargos, taip pat, jei sutartis buvo sudaryta asmens, kuris remiantis šia sutartimi neturėjo teisės sudaryti sutarties.

 

7. Pardavėjo įsipareigojimai

 

7.1. Pardavėjas įsipareigoja šioje sutartyje ir internetinėje parduotuvėje nustatytomis sąlygomis sudaryti pirkėjui galimybę naudotis internetinės parduotuvės WWW.NESEFAUNA.LT teikiamomis paslaugomis.

 

7.2. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti pirkėjo užsakytas prekes jo nurodytu adresu ir šioje sutartyje nurodytomis sąlygomis.

 

7.3. Pardavėjas, dėl svarbių aplinkybių negalėdamas pristatyti pirkėjui užsakytos prekės, įsipareigoja pasiūlyti analogišką ar kiek įmanoma savo savybėmis panašesnę prekę. Pirkėjui atsisakius priimti analogišką ar savo savybėmis panašiausią prekę, pardavėjas įsipareigoja grąžinti pirkėjui sumokėtus pinigus per 14 (keturiolika) darbo dienų, jeigu buvo atliktas išankstinis apmokėjimas.

 

7.4. Pardavėjas įsipareigoja saugoti ir neperduoti tretiesiems asmenims pirkėjo asmeninių duomenų, nurodytų internetinės parduotuvės užsakymo formoje, išskyrus Lietuvos Respublikos įstatymuose nustatytus atvejus.

 

8. Prekių kainos, apmokėjimo tvarka ir terminai

 

8.1. Prekių kainos internetinėje parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos litais ir yra galutinės. Pardavėjas pasilieka teisę keisti prekių kainas pasikeitus mokesčių dydžiams arba Lito (LTL) ir Euro (EUR) santykiui.

 

8.2. Pasikeitus oficialiam lito ir euro kursui (šių taisyklių sudarymo metu oficialus lito ir euro valiutos santykis yra lygus 1 EUR = 3,4528 LTL) visos iš su UAB "NESĖ FAUNA" sudarytų pirkimo-pardavimo sutarčių, kylančios dar neįvykdytos piniginės pirkėjo prievolės eurais perskaičiuojamos pagal naują kursą taip, kad pirkėjo mokėtina suma eurais būtų lygi sumai eurais, apskaičiuotai pagal seną, sutarties sudarymo metu galiojusį, lito ir euro kursą

 

8.3. Pirkėjas atsiskaito už prekes vienu iš šių būdų:

 

8.3.1. Apmokėjimas banko pavedimu – tai išankstinis apmokėjimas, kai pirkėjas pats, laisva valia, perveda pinigus į UAB "NESĖ FAUNA" banko sąskaitą.

 

8.3.2. Apmokėjimas grynaisiais pinigais prekių pristatymo metu – Pirkėjas už prekes sumoka jų pristatymo (perdavimo – priėmimo) metu kurjeriui.
 

 8.3.3. Apmokėjimas grynaisiais pinigais arba banko kortele parduotuvėje Vilniuje – Pirkėjas už prekes sumoka parduotuvėje, atsiimdamas prekes.
 

8.4. Atsiskaitydamas 8.3.1 punkte numatytu apmokėjimo būdu, Pirkėjas įsipareigoja sumokėti ne vėliau nei per 2 (dvi) darbo dienas. Minėtaisiais atvejais, tik gavus apmokėjimą už prekes pradedamas ruošti prekių siuntinys ir pradedamas skaičiuoti prekių pristatymo terminas.

 

9. Prekių pristatymas

 

9.1. Prekes pristato pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas (kurjeris). Jei užsakymo suma viršija 59 litus, prekės pristatomos nemokamai, priešingu atveju pristatymo kaina 10 litų. Prekių pristatymas į Kuršių Neriją kainuoja 60 litų, nepriklausomai nuo užsakymo sumos.

 

9.2. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti prekes pirkėjui per 2 – 3 darbo dienas. Dieną prieš pristatant prekes Jums bus išsiunčiama sms žinutė. Prekių pateikimo terminai netaikomi tais atvejais, kai pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą bei galimus prekės pakeitimo panašia preke variantus. Kartu pirkėjas sutinka, jog išimtinais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl Force Majeure aplinkybių.

 

9.3. Pirkėjas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.

 

9.4. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais pirkėjo pateiktais duomenimis, pirkėjas neturi teisės reikšti pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

 

9.5. Prekių pristatymo metu pirkėjas privalo kartu su pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos būklę. Pirkėjui pasirašius sąskaitoje-faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente ar įrenginyje, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės.

 

9.6. Prekių pristatymo mokestis ir kita informacija, susijusi su prekių pristatymu, pateikiama internetinės parduotuvės „Pristatymas“ skyriuje.

 

9.7. Tuo atveju, kai pirkėjas, be svarbių priežasčių atsisako priimti prekes, jam tenka pareiga apmokėti visas tiesiogines prekių grąžinimo pardavėjui išlaidas. Šių pardavėjo išlaidų suma išskaičiuojama iš grąžintinų pirkėjui už prekes sumokėtų pinigų.

 

9.8. Jei nėra galimybės užsakytų prekių pristatyti viena siunta, pardavėjas turi teisę pristatyti prekes keliomis siuntomis.

 

9.9. Visais atvejais pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl pirkėjo kaltės.

 

10. Prekių kokybės garantija ir tinkamumo naudoti terminas

 

10.1. Visoms prekėms taikomi gamintojo nustatyti garantiniai terminai. Prekei sugedus garantinio laikotarpio metu, remontas atliekamas nemokamai. Pardavėjas neteikia prekių garantinės priežiūros paslaugų, kiekvienu konkrečiu atveju nukreipdamas pirkėją į garantinį aptarnavimą suteikiantį centrą.

 

10.2. Kiekvienos pardavėjo parduodamos prekės pagrindinės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.

 

10.3. Pardavėjas neatsako už tai, kad internetinėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.

 

10.4. Tuo atveju, kai pardavėjas tam tikroms prekių rūšims daiktų kokybės garantijos nesuteikia, galioja atitinkamų teisės aktų numatyta garantija.

 

11. Prekių grąžinimas ir keitimas

 

11.1. Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 patvirtintomis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis“ bei ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis“.

 

11.2. Prekių grąžinimo ir keitimo numatyta teise pirkėjas gali pasinaudoti per 7 (septynias) darbo dienas nuo prekių pristatymo jam dienos, informuodamas apie tai pardavėją 4.2. Taisyklių punkte numatyta tvarka.

 

11.3. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (pašarų atveju – nepažeistoje fabrikinėje pakuotėje), pirkėjo nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt. (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė)), tos pačios komplektacijos, kokios buvo pirkėjo gauta, būtinai pateikiant prekės įsigijimo dokumentą ir garantinį taloną (jei jis buvo išduotas).

 

11.4. Grąžinamas prekes pirkėjas privalo atsiųsti pardavėjui naudodamasis kurjerio paslaugomis. Tuo atveju, kai prekė grąžinama remiantis 4.2. punkte numatyta teise, pirkėjui tenka prekių grąžinimo išlaidos. Kai grąžinama gauta ne ta prekė ir/ar nekokybiška prekė, pardavėjas įsipareigoja priimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis, bei kompensuoti pirkėjui tiesioginius prekės grąžinimo kaštus. Tuo atveju, kai pardavėjas neturi analogiškų prekių, jis grąžina pirkėjui už prekes sumokėtus pinigus ir kompensuoja pirkėjui tiesioginius prekės grąžinimo kaštus.

 

11.5. Pardavėjas turi teisę nepriimti pirkėjo grąžinamų prekių, jei pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

 

12. Atsakomybė

 

12.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už užsakymo formoje pateiktų duomenų teisingumą. Jei pirkėjas nepateikia registracijos formoje tikslių duomenų, pardavėjas neatsako už galimas pasekmes.

 

12.2. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis šia internetine parduotuve.

 

12.3. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog pirkėjas, neatsižvelgdamas į pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šia sutartimi, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.

 

12.4. Jei pardavėjo internetinėje parduotuvėje yra nuorodos į kitų įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų tinklapius, pardavėjas nėra atsakingas už ten esančią informaciją ar vykdomą veiklą, tų tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms bei asmenims neatstovauja.

 

12.5. Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai atsiradusius tiesioginius nuostolius.

 

13. Apsikeitimas informacija

 

13.1. Pardavėjas visus pranešimus siunčia pirkėjo užsakymo formoje pateiktu elektroninio pašto adresu.

 

13.2. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia pardavėjo internetinės parduotuvės skyriuje „Kontaktai“ nurodytomis susisiekimo priemonėmis.

 

14. Baigiamosios nuostatos

 
 
14.1. Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.
 
Į viršų